Schade melden
Heb je schade opgelopen of schade toebracht aan (eigendommen van) een ander? De Goudse Assurantiedesk helpt je graag verder. Je kunt je schade op een aantal manieren melden:
- Online (meest gebruikt door onze klanten!)
Je kunt je schade zelf heel snel en eenvoudig melden op mijngoudse.nl. Heb je hiertoe nog geen toegang, vraag dit dan nu aan via de Aanvraag Mijn Goudse online. - Telefonisch contact bij noodgeval
Heb je ingrijpende schade of is er een noodgeval waarbij direct herstel nodig is? Bel ons dan voor schade aan gebouwen (of de inhoud hiervan) op (0182) 544 775 en voor verkeersschade op (0182) 544 777. Je kunt deze telefoonnummers dag en nacht bereiken. - Telefonisch contact als het niet gaat om een noodgeval
Gaat het niet om ingrijpende schade of een noodgeval? Dan kun je ons tussen 08.30 uur en 17.00 uur bellen op (0182) 544 066. - Rechtsbijstand bij schade
Voor rechtsbijstand of juridisch advies kun je rechtstreeks contact opnemen met Stichting Schaderegelingskantoor voor Rechtsbijstandverzekering (SRK). Bel (088) 018 85 00 of mail naar nieuwemelding@srkrechtsbijstand.nl. Zij helpen je graag verder. - Schade in het buitenland
Heb je direct hulp nodig in het buitenland? Bijvoorbeeld bij repatriëring, een ongeval, ziekenhuisopname of eerdere terugkeer op medische indicatie? En heb je bij De Goudse een reis- of expatverzekering? Bel dan naar de Goudse Alarmcentrale op +31 182 544 555 (Reis) of +31 182 544 577 (Expat).