Wie zijn wij?
Wat kunnen wij je bieden?
De Goudse Assurantiedesk adviseert over schade- en levensverzekeringen voor particulieren en wij kunnen die ook voor je afsluiten. Onze dienstverlening bestaat uit twee adviesgebieden.
- Verzekeren
Wij kunnen je adviseren over levens- en schadeverzekeringen van De Goudse, zowel bestaande als nieuwe verzekeringen.
- Financiële toekomst
Wij kunnen je ook adviseren over jouw financiële situatie bij pensionering, arbeidsongeschiktheid of overlijden en de oplossingen die de verzekeringen van De Goudse daarbij kunnen spelen.
Onze werkwijze
De Goudse Assurantiedesk is er echt voor jou. Dit is terug te zien in onze werkwijze en ons ‘Advies op Maat’. Hierbij kom jij op de eerste plaats en doen wij ons uiterste best je zo klantvriendelijk, efficiënt en doelgericht mogelijk van dienst te zijn.
- Wanneer je contact met ons opneemt, inventariseren wij jouw wensen en mogelijkheden. Daarna bieden wij advies dat hierbij past.
- Wij adviseren over oplossingen om jouw wensen te realiseren. Wij houden daarbij rekening met alle factoren die voor jou een rol kunnen spelen, zoals belastingvoordeel of -nadeel. Wij bespreken dit altijd met je.
- Hoewel wij 100% dochter van De Goudse zijn, kunnen wij je ook wijzen op producten van andere financiële instellingen. Dit doen wij altijd wanneer dit het beste bij jouw situatie en wensen past.
- Wij onderhouden de contacten met De Goudse en regelen het voor jou.
- Wij begeleiden je, bijvoorbeeld bij het aanvragen van een verzekering of een aanpassing. Ook daarna kun je op ons rekenen. Wij houden je op de hoogte en zijn je opnieuw van dienst wanneer jij dit wil.
- Tot slot helpen wij je ook graag verder als je schade wil melden of een overlijden wil doorgeven.
Advies op Maat
Onder ‘Onze werkwijze’ kun je lezen dat ons kantoor advies geeft aan de hand van het ‘Advies op Maat’-principe. Deze manier van adviseren is ontwikkeld door de AFM (Autoriteit Financiële Markt). Uit hun onderzoeken van de afgelopen jaren is gebleken dat adviestrajecten vaak niet aansluiten bij de wensen en behoeften van een klant. Dit is voor de AFM de reden geweest om een handelswijze op te stellen die leidend moet zijn tijdens financiële dienstverlening. Hierbij staat kostenefficiëntie en nuttige, veilige en begrijpelijke bediening van de klant centraal. De Goudse Assurantiedesk geeft advies dat aansluit bij deze werkwijze. Wij willen je immers zo goed mogelijk van dienst zijn.
Wij adviseren je alleen op basis van relevante informatie. Je adviseur van De Goudse Assurantiedesk beoordeelt samen met jou welke informatie er voor jouw advies belangrijk is. Daarbij is het natuurlijk belangrijk dat je ons juist en volledig informeert. Zo krijgt jij een advies dat helemaal bij je past.
Kosten
Voor onze dienstverlening maken wij kosten. Je kunt onder andere denken aan salarissen, huisvesting, opleidingen en automatisering. Er zijn twee manieren waarop wij worden betaald voor onze dienstverlening.
- Provisie
Voor de behandeling van schadeverzekeringen van De Goudse (bijvoorbeeld voor jouw huis of auto) ontvangen wij een vergoeding van De Goudse, ook wel provisie genoemd. Deze vergoeding zit al in de premie die je betaalt aan De Goudse. Jij betaalt voor onze behandeling van schadeverzekeringen dus geen extra kosten. Je leest er meer over in onze provisieregeling. - Declaratie
Wanneer wij je adviseren over andere producten van De Goudse betaalt je rechtstreeks aan ons voor ons advies. Je ontvangt hiervoor een aparte rekening. Wij brengen bijvoorbeeld een vast bedrag van € 150 in rekening voor de advisering van een direct ingaande lijfrente.
Contact
Je kunt ons bellen op:T (0182) 544 066 Je kunt ons iets toesturen naar:Postbus 260 2800 AG Gouda E goudseassurantiesdesk@goudse.com Je kunt ons bezoeken* op:Bouwmeesterplein 1 *Bezoek is op afspraak: |
Belangrijke nummersBankNL69 INGB 0000 0872 42 K.v.K.29044773 WftGoudse Levensverzekeringen N.V. KiFid200.0000.09 (Levensverzekeringen) |