Schade melden

Goudse Assurantiedesk

Heeft u schade opgelopen of schade toebracht aan (eigendommen van) een ander? De Goudse Assurantiedesk helpt u graag verder. U kunt uw schade op een aantal manieren melden:

  • Online (meest gebruikt door onze klanten!)
    U kunt uw schade zelf heel snel en eenvoudig melden op mijngoudse.nl. Heeft u hiertoe nog geen toegang, vraag dit dan nu aan via de Aanvraag Mijn Goudse online.
  • Telefonisch contact bij noodgeval
    Heeft u ingrijpende schade of is er een noodgeval waarbij direct herstel nodig is? Belt u ons dan voor schade aan gebouwen (of de inhoud hiervan) op (0182) 544 775 en voor verkeersschade op (0182) 544 777. U kunt deze telefoonnummers dag en nacht bereiken.
  • Telefonisch contact als het niet gaat om een noodgeval
    Gaat het niet om ingrijpende schade of een noodgeval? Dan kunt u ons tussen 08.30 uur en 17.00 uur bellen op (0182) 544 066.
  • Rechtsbijstand bij schade
    Voor rechtsbijstand of juridisch advies kunt u rechtstreeks contact opnemen met Stichting Schaderegelingskantoor voor Rechtsbijstandverzekering (SRK). Bel (088) 018 85 00 of mail naar nieuwemelding@srkrechtsbijstand.nl. Zij helpen u graag verder.
  • Schade in het buitenland
    Heeft u direct hulp nodig in het buitenland? Bijvoorbeeld bij repatriëring, een ongeval, ziekenhuisopname of eerdere terugkeer op medische indicatie? En heeft u bij De Goudse een reis- of expatverzekering? Bel dan naar de Goudse Alarmcentrale op +31 182 544 555 (Reis) of +31 182 544 577 (Expat).