Klachtenregeling

Klacht GAD

Bent u tevreden, vertel het anderen. Bent u niet tevreden, vertel het ons. Goudse Assurantiedesk hecht veel waarde aan een juiste klachtafhandeling. Wij proberen iedere klacht naar tevredenheid op te lossen.

Wat is een klacht?

Een klacht is elke blijk van onvrede van een klant, ook als de klacht direct wordt opgelost.
Heeft u een klacht over de Goudse Assurantiedesk?

Heeft u een klacht over de Goudse Assurantiedesk?

U kunt een klacht aan ons doorgeven:

  • per e-mail naar de betreffende afdeling, of naar goudseassurantiedesk@goudse.com;
  • telefonisch naar (0182) 544 066;
  • per brief naar:
    - Goudse Assurantiedesk
    - Postbus 260
    - 2800 AG Gouda.
Wanneer hoort u van ons?

Wanneer hoort u van ons?

Als het mogelijk is, lossen wij uw klacht zo snel mogelijk op. Lukt dit niet binnen de daarvoor gestelde termijn, dan ontvangt u van ons een brief. Daarin leest u wanneer we uw klacht hebben ontvangen, wie uw klacht behandelt, waarom de behandeling van uw klacht langer duurt en wanneer u uiterlijk onze reactie kunt verwachten.
Wat als u niet tevreden bent?

Wat als u niet tevreden bent?

Als u niet tevreden bent over onze behandeling van uw klacht, dan kunt u een brief sturen naar de Directie van De Goudse of naar de Klachtencommissie van De Goudse:

De Goudse
Postbus 9
 2800 MA Gouda

En daarna

En daarna?

Als u niet tevreden bent over de reactie van de Klachtencommissie (of het standpunt van de directie), dan kunt u contact opnemen met het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD).
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
T 0900 355 22 48
De Goudse hecht veel waarde aan uitspraken van het KiFiD. Kijk voor meer informatie op kifid.nl.

Als u geen gebruik wilt maken van onze klachtenprocedure of het KiFiD, dan kunt u uw kwestie ook aan een burgerlijke rechter voorleggen.
Termijnen

Termijnen

Goudse Assurantiedesk geeft duidelijkheid wanneer u een reactie krijgt. Hiervoor hanteert Goudse Assurantiedesk de volgende termijnen waarbinnen uw klacht behandeld wordt:

  • Op een klacht gericht aan onze afdeling ontvangt u binnen 10 werkdagen een reactie
  • Op een klacht gericht aan de directie ontvangt u binnen 15 werkdagen een reactie
    (u ontvangt binnen 5 werkdagen eerst een ontvangstbevestiging)
  • Op een klacht gericht aan de Klachtencommissie van De Goudse ontvangt u binnen 30 werkdagen een reactie (u ontvangt binnen 5 werkdagen eerst een ontvangstbevestiging).